Tag Resultaten
[Vacatures] Content Icons zoekt een Account Manager
Content Icons is per direct op zoek naar een Account Manager -Full-time · Amsterdam
Liz Zonneveld Peetoom Managing Director Content Icons
Liz Zonneveld Peetoom is benoemd tot Managing Director van inflencer marketingbureau Content Icons. Zij neemt daarmee de rol over van Sara Rottenberg, oprichtster van Content Icons
[Vacatures] Content Icons zoekt een Talent Manager
Content Icons is per direct op zoek naar een Talent Manager · Amsterdam
[Vacatures] Content Icons zoekt een Project Manager
Content Icons is per direct op zoek naar een Project Manager · Amsterdam
ACE Influencer bureau Content Icons aan de slag voor Unilever
Influencer marketing agency Content Icons gaat aan de slag voor Lipton Ice Tea en Magnum
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis